Швидко, вчасно, якісно
та доступно
Отримання податкового номеру для фізичних осіб
Отримання картки фізичної особи – платника податків нерезидентом
Податковий номер - є індивідуальним кодом, який надається фізичним особам-платникам податків і інших обов'язкових платежів та зберігається за ними протягом усього їхнього життя.
Фізична особа - нерезидент, у якої виникли об'єкти оподаткування чи обов'язки зі сплати податків і інших обов'язкових платежів повинна зареєструватися у Державному реєстрі фізичних осіб і отримати ідентифікаційний номер.
Обов'язкове використання ідентифікаційного номеру необхідне нерезиденту - фізичній особі, якщо вона :
- відкриває рахунки в установах банків;
- здійснює підприємницьку діяльність в Україні;
- є учасником чи здійснює реєстрацію підприємства в Україні;
- отримує посвідку на проживання в Україні або громадянство України;
- звертаться за вчиненням нотаріальної дії до нотаріуса.
Перелік документів, які необхідно надати для отримання реєстраційного номеру (податкового номеру):
• Копія паспорту з засвідченим перекладом (нотаріально або бюро перекладів);
• Довіреність на наших співробітників для отримання ідентифікаційного номеру – нотаріально посвідчена;
• Міграційна картка;
• Дані про місце народження, проживання.
Термін | Вартість |
3-5 днів
| 800 грн. |
Для оформлення запиту необхідно:
1. Заповнити форму та/або зв'язатись з нами:
| Email: premier.allianc@gmail.com |
| (044) 35-35-000
|
| (073) 38-38-111 |