Ніколи не запізно порозумнішати

Необхідна реєстрація права власності на нерухоме майно

10.01.2013

Необхідна реєстрація права власності на нерухоме майно

   З 01.01.2013 року для посвідчення договорів купівлі-продажу, дарування, міни і т.д. нерухомого майна (земельні ділянки, квартири, житлові будинки, будівлі тощо) необхідно зареєструвати, наявне на сьогоднішній день, право власності у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
  
   Реєстрація права власності на нерухоме майно проводиться Державною реєстраційною службою або нотаріусом але виключно при вчиненні нотаріальної дії з майном (купівля-продаж, дарування, іпотека, міна и.т.д). для реєстрації права власності нотаріусом необхідно надати:

   ДОКУМЕНТИ:
   - Документ, що підтверджує право власності на нерухомість (крім земельної ділянки), зареєстрований БТІ в Електронному реєстрі прав власності на нерухоме майно (Свідоцтво про право власності, видане органами приватизації, Договір купівлі-продажу, міни, дарування, Свідоцтво про право на спадщину та т. д.);
    
    У разі якщо документ не внесено до Електронного реєстру прав власності на нерухоме майно, то за письмовим запитом нотаріуса, необхідно попередньо отримати підтвердження Вашого права власності в БТІ.

   - Державний акт на право власності на земельну ділянку.
  
   У разі придбання земельної ділянки за договором купівлі-продажу, міни, дарування, а також отримання земельної ділянки у спадщину необхідно так само надати оригінал договору купівлі-продажу, дарування, міни або свідоцтво про право на спадщину;
  - Заяву встановленої форми (заява заповнюється власником майна від руки і в нотаріальній конторі).

   ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
    - Оригінал паспорта (звертаємо Вашу увагу на наявність в паспорті вклеєних фотографій при досягненні особою 25-річного або 45-річного віку); Свідоцтво про народження, у випадку, якщо особа не досягла 16-річного віку;

    - Оригінал ідентифікаційного/податкового номера.

   ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
   - Оригінал Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
   - Оригінал Статуту юридичної особи;
   - Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
   - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Витяг видається реєстратором районної державної адміністрації (звертаємо Вашу увагу, що такий витяг дійсний один день з моменту видачі).
    У разі відсутності вищевказаного витягу, Ви можете взяти його безпосередньо в нашій нотаріальній конторі, у день посвідчення угоди;
    - Документ (нотаріально засвідчена довіреність, протокол, наказ), що підтверджує повноваження представника;
    - Протокол (рішення) загальних зборів юридичної особи про вчинення продажу / купівлі нерухомого майна;
    - Оригінал паспорта представника юридичної особи (звертаємо Вашу увагу на наявність в паспорті вклеєних фотографій при досягненні особою 25-річного або 45-річного віку);
    - Оригінал ідентифікаційного/податкового номера;
    - Печатку юридичної особи.

Повернення до списку