Ніколи не запізно порозумнішати
Необхідна реєстрація права власності на нерухоме майно
10.01.2013
Реєстрація права власності на нерухоме майно проводиться Державною реєстраційною службою або нотаріусом але виключно при вчиненні нотаріальної дії з майном (купівля-продаж, дарування, іпотека, міна и.т.д). для реєстрації права власності нотаріусом необхідно надати:
ДОКУМЕНТИ:
- Документ, що підтверджує право власності на нерухомість (крім земельної ділянки), зареєстрований БТІ в Електронному реєстрі прав власності на нерухоме майно (Свідоцтво про право власності, видане органами приватизації, Договір купівлі-продажу, міни, дарування, Свідоцтво про право на спадщину та т. д.);
У разі якщо документ не внесено до Електронного реєстру прав власності на нерухоме майно, то за письмовим запитом нотаріуса, необхідно попередньо отримати підтвердження Вашого права власності в БТІ.
- Державний акт на право власності на земельну ділянку.
У разі придбання земельної ділянки за договором купівлі-продажу, міни, дарування, а також отримання земельної ділянки у спадщину необхідно так само надати оригінал договору купівлі-продажу, дарування, міни або свідоцтво про право на спадщину;
- Заяву встановленої форми (заява заповнюється власником майна від руки і в нотаріальній конторі).
ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
- Оригінал паспорта (звертаємо Вашу увагу на наявність в паспорті вклеєних фотографій при досягненні особою 25-річного або 45-річного віку); Свідоцтво про народження, у випадку, якщо особа не досягла 16-річного віку;
- Оригінал ідентифікаційного/податкового номера.
ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
- Оригінал Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Оригінал Статуту юридичної особи;
- Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Витяг видається реєстратором районної державної адміністрації (звертаємо Вашу увагу, що такий витяг дійсний один день з моменту видачі).
У разі відсутності вищевказаного витягу, Ви можете взяти його безпосередньо в нашій нотаріальній конторі, у день посвідчення угоди;
- Документ (нотаріально засвідчена довіреність, протокол, наказ), що підтверджує повноваження представника;
- Протокол (рішення) загальних зборів юридичної особи про вчинення продажу / купівлі нерухомого майна;
- Оригінал паспорта представника юридичної особи (звертаємо Вашу увагу на наявність в паспорті вклеєних фотографій при досягненні особою 25-річного або 45-річного віку);
- Оригінал ідентифікаційного/податкового номера;
- Печатку юридичної особи.
Необхідна реєстрація права власності на нерухоме майно
З 01.01.2013 року для посвідчення договорів купівлі-продажу, дарування, міни і т.д. нерухомого майна (земельні ділянки, квартири, житлові будинки, будівлі тощо) необхідно зареєструвати, наявне на сьогоднішній день, право власності у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.Реєстрація права власності на нерухоме майно проводиться Державною реєстраційною службою або нотаріусом але виключно при вчиненні нотаріальної дії з майном (купівля-продаж, дарування, іпотека, міна и.т.д). для реєстрації права власності нотаріусом необхідно надати:
ДОКУМЕНТИ:
- Документ, що підтверджує право власності на нерухомість (крім земельної ділянки), зареєстрований БТІ в Електронному реєстрі прав власності на нерухоме майно (Свідоцтво про право власності, видане органами приватизації, Договір купівлі-продажу, міни, дарування, Свідоцтво про право на спадщину та т. д.);
У разі якщо документ не внесено до Електронного реєстру прав власності на нерухоме майно, то за письмовим запитом нотаріуса, необхідно попередньо отримати підтвердження Вашого права власності в БТІ.
- Державний акт на право власності на земельну ділянку.
У разі придбання земельної ділянки за договором купівлі-продажу, міни, дарування, а також отримання земельної ділянки у спадщину необхідно так само надати оригінал договору купівлі-продажу, дарування, міни або свідоцтво про право на спадщину;
- Заяву встановленої форми (заява заповнюється власником майна від руки і в нотаріальній конторі).
ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
- Оригінал паспорта (звертаємо Вашу увагу на наявність в паспорті вклеєних фотографій при досягненні особою 25-річного або 45-річного віку); Свідоцтво про народження, у випадку, якщо особа не досягла 16-річного віку;
- Оригінал ідентифікаційного/податкового номера.
ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
- Оригінал Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Оригінал Статуту юридичної особи;
- Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Витяг видається реєстратором районної державної адміністрації (звертаємо Вашу увагу, що такий витяг дійсний один день з моменту видачі).
У разі відсутності вищевказаного витягу, Ви можете взяти його безпосередньо в нашій нотаріальній конторі, у день посвідчення угоди;
- Документ (нотаріально засвідчена довіреність, протокол, наказ), що підтверджує повноваження представника;
- Протокол (рішення) загальних зборів юридичної особи про вчинення продажу / купівлі нерухомого майна;
- Оригінал паспорта представника юридичної особи (звертаємо Вашу увагу на наявність в паспорті вклеєних фотографій при досягненні особою 25-річного або 45-річного віку);
- Оригінал ідентифікаційного/податкового номера;
- Печатку юридичної особи.